annasstaff

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Cronehag - 18 mars 2010 22:08

  Chillies snygga pappa. Longdrive Blue Diamond, Diesel!



Är i full gång med att leta hane till Chillies sommarlöp. DET är inte lätt vill jag lova! Heldst av allt skulle jag vilja försöka få fram paid (vit med fläckar), eftersom hon har det i tidigare led. Men alla snygga paid bor ju såå långt bort! :/


Men det är väl bara att fortsätta sitt sökande! Om det inte blir paid så finns det en fin staffe hane i Falköping, som jag har fastnat för! En riktigt grov hane med ett underbart temprament! En annan kandidat är en blå hane i Göteborg, som har paid i generna.. well well.. vi får väl se.. Det är ett tag kvar..


Av Cronehag - 18 mars 2010 22:01

 

Funderar på att bli lite flitigare på att ställa min fina staffe tjej! I mina ögon har hon stora potential om bara jag kunde vara lite duktigare på att ställa henne. Jag skulle behöva en handler! Så nu efterlyser jag en handler, här och nu.. ;) Jag blir så himla nervös varje gång.. But why? kanske ni tänker.. och i ärlighetens namn så vet jag inte! Jag vet ju att jag har en fin hund i andra änden kopplet, men ändå bli jag likt förbaskat som ett darrande asplöv varje gång det blir vår tur att gå in i ringen.. Känner mig så uttittad på nåt sätt.. Men skärpning på den fronten tror jag!


Här är i alla fall en bild från en officiell utsällning på Ryda.. Jag och Chillie näst längst till höger... Ser roligt ut! :)

Ovido - Quiz & Flashcards