annasstaff

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Cronehag - 1 september 2010 22:13

Jag rekommenderar er som ska köpa hund/går i hundtankar/redan har hund, att köpa Fredrik Steens hundböcker genom Expressen. Varje tisdag kommer det ut en ny bok för 69 kr! Det finns mycket bra tips för dig och din hund i dessa böcker!


Av Cronehag - 1 september 2010 14:00

Snart 3 veckor sedan de tittade ut ur mamma Chillie. Tiden går fort när man har roligt sägs det ju, men måste det gå SÅÅÅ fort??! Fast det tycker väl inte ni valpköpare, kan jag tänka mig ;) 


Nu börjar de ta sig fram i racerfart i valplådan. Vissa av dem går nästan på alla 4 nu, istället för att hasa sig fram. Pandora som varit först med allt, är även först med att gå..


Ägnar mycket tid till dem alla nu, så att de känner sig trygga med människor.. Mysigt! En vän till mig som fött upp flera valpkullar, tyckte att valparna kändes väldigt trygga; vilket var roligt för mig att höra.. :)

    Toruk & Pandora


Ejja 


  Ejja igen :)


  Tussi diar på Pandoras näsa, hihi :)


  Bus Pandora!


  Chillie gör ett bra jobb, vilken underbar mamma hon är! Lilla snutta! <3

Dock lite mager, men vi jobbar på det! Hon äter trots allt ca 10-12dl valpfoder/d


Husse myser med Neytiri

 

Söta Tussi


  Pandora & Navi


  Toruk försöker sig på att gå lite ;)


  Navi


Toruk & Neytiri

Ovido - Quiz & Flashcards