annasstaff

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Cronehag - 2 oktober 2010 17:04

Tussis matte & husse bor mer än 130 mil härifrån, i Arvidsjaur. Därför har ju de lite långt att åka för att träffa Tussi innan det är dags att ta med henne hem. Så därför vet jag, att de är otorligt nyfikna på att få se henne lite mer. Dagens foton är därför enbart på Tussi. Förlåt alla ni andra valpköpare, men ni har ju faktiskt haft äran att få umgås med era små valpar LIVE! ;) Hoppas ni har överseende med detta?! :)


       


             



Av Cronehag - 2 oktober 2010 15:37

Jag är såå kass på webdesign.. Har länge velat ha en ny header till min blogg, men inte vetat hur man gör.. Idag satt jag och grejjade lite i paint och det resulterade i headern som nu är på bloggen. Synd bara att alla korten blev suddiga när jag förminskade dem??! Vet inte varför... Men men.. den duger väl... =/


Nu är det dags att ta ut valparna så de får springa/leka av sig lite på gräsmattan.. De lever rövare i valphagen just nu, haha! De har fått en ny favorit sysselsättning när de är i hagen, och inte får springa runt hur de vill här hemma; och det är att riva sönder tidningarna.. Heldst i så små bitar som möjligt! hahaha man kan inte annat än skratta åt dem!

Skapa flashcards