annasstaff

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Cronehag - 12 december 2010 18:43

Förlåt alla mina trogna bloggläsare för den ur usla uppdateringen.. Anledningen är att det har hänt endel tråkiga saker i mitt liv och jag har inte haft någon lust helt enkelt, samtidigt som min kamera är utlånad för tillfället.

Men hoppas att ni inte ger upp min blogg helt, jag återkommer hit så fort jag mår bättre...


KRAM!

Av Cronehag - 12 december 2010 18:36

Idag fick jag ett mail från Henrik och Natasha som har lilla Ejja. Så kul att se hur de små valparna växer och utvecklas! Hon är så otroligt söt.. :) När de var hos veterinären för 12 veckors sprutan, sa veterinären att hon var bland de finaste valpar hon hade sett (!) Hur kul som heldst att höra, både för mig och för hennes husse och matte! :)


             

Tack för de fina bilderna!

Ovido - Quiz & Flashcards