annasstaff

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Cronehag - 25 juli 2010 21:22

  ....minst 5 sådana här godingar!!


3 tikar och 2 hanar, så får alla inblandade precis som dom vill! :) Det hade ju varit klockrent! hoppas, hoppas, hoppas för våra fina valpspekulanters skull!

 

Håller tummarna!  


Annars då? Det är ganska lungt här på Fjällgatan för tillfället.. Magen växer lite varje dag, tycker vi att vi ser.. Härligt med en tjockis mage att pussa på! Tyvär gör sig inte magen rättvisa på bild ännu, därför hoppar jag mage kort denna veckan ;)


Bilden är på lilla Chillie, tror hon är 5 veckor här, om jag inte minns helt fel?! När jag ser denna bilden får jag sånna flashbacks. Vilken mysig tid det var när hon var bebis! Kommer så tydligt ihåg när vi åkte hem från uppfödaren och hon låg i mitt knä i bilen och bara var så FANTASTISKT SÖT, att man ville ÄTA upp henni! För att inte tala om hur gott hon luktade, att sniffa på en valp är nog det mysigaste som finns!! Så nu som sagt var, hoppas vi på många valpar att sniffa på! hihi


Lovely!   

Skapa flashcards