annasstaff

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Cronehag - 19 januari 2011 19:59

Har varit dålig i influensa under 2 veckor nu.. Fy 17 vad dålig jag varit! Undrar om det inte var svininfluensan jag har haft! =(


Hundarna har blivit lidande, såklart.. har knappt orkat gå våra kisserundor.. Klart de har fått rasta sig, men mycket mer än så har det inte varit.. Men de har varit lugna och fina ändå, tack och lov! Fast lite mer bus med varandra inne har det ju blivit förstås.. Men nu börjar jag få orken tillbaka och idag har vi varit ute och kanat ;) För det är ju det gör man gör nu... kanar runt som bambi på hal is! ;) Tycker det är vår i luften? Härligt! :) Nu får det räcka med vinter för det här året.....


Dålig på att fota har jag med varit... Har inga roliga bilder alls att del mig av idag.. Så fick bli en liten Vildis med snönos ;) Hon är så lik sin pappa Totte, på sin vita sida av huvudet... Världens sötaste lilla goding <3


   


Pratade med Cim, Ezzes (Toruks) matte idag. Hon meddelar att han är en otrolig  valp och att de har det underbart tillsammans! Härligt att höra! :)


Ovido - Quiz & Flashcards