annasstaff

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Cronehag - 13 februari 2011 17:05

Imorgon fyller Chillie-Totte kombinationen 1/2! Vill passa på att hälsa alla valpisar grattis! Vilda ska firas med något smarrigt ben, vilket brukar vara uppskattat ;) Men ska införskaffa mig öronproppar, så jag slipper lyssna på hundarnas tjiv, eftersom de alltid ska bita på samma ben, trots att de fått varsitt, haha skämtosido =)

Stora tjejjen <3

   

Mina hundar är mitt allt!

Av Cronehag - 13 februari 2011 16:52

När ska vi hundägare få njuta av barmark och långa härliga promenader, utan haltande hundar med köldkramp? Det undrar jag.. haha..


Nedan är lite blandad kompott från min mobilkamera. Den tar för övrigt kort några sekunder efter man tryckt på knappen, så oftast får man inte det motivet man hade hoppats på ;)


  Vildas bästa vän Enzo, en blandning mellan samojed och björnhund :)


     

Ovido - Quiz & Flashcards