annasstaff

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Vildas egna dag!

Av Cronehag - 10 april 2011 17:41

Idag har det varit Vildas dag... Började dagen med utställning i Varberg, vilket förövrigt gick kanon, är såå nöjd! :) Bortsett från att jag inte lärt Vilda "stå", vilket ledde till att hon satte sig hela tiden, haha, så skötte hon sig exemplariskt. Hon var såå duktig och gick super fint i ringen!


 


     

 

Vilda blev BIR i sin klass, med HP

    

 

I gruppfinalen blev vi oplacerade..


En trött Vilda med sina fina, välförtjänta rosetter!  


Kritiken löd:

"God helhet, bra kraftfullt huvud med bra käkar. Bra benstomme. Bra börstkorg. Bra päls. Trevlig valp som behöver ringtränas"


Efter dessa lovande ord och fina resultat åkte vi till hundviken på Getterön. Där fick Vilda bada för första gången i sitt liv. Det var som om hon aldrig gjort annat. Glad sprang hon raka vägen ner i vattnet :) Träffade även på en blandras som hon fick leka med en stund... Tror Vilda är rätt nöjd över sin dag! :)


     


   


 


  Life's good ;)

 
 
Ingen bild

Sofia och Nomi

24 april 2011 17:55

Så fin och duktig Vilda är! :)

Cronehag

26 april 2011 22:49

hihi ja =) Det tror jag nog att Nomi är också ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cronehag - 31 augusti 2013 16:00

Våren och sommaren är nu förbi. Lille Caspian tar all min tid, men fredagarna har ändå gått i hundarnastecken. Det har fungerat förvånandsvärt bra att ha med Caspian på hundträningarna. Det har mest fokuserats på agilityn nu i sommar. Men lydnaden ha...

Av Cronehag - 7 maj 2013 19:45


  Caspian och Chillie    

Av Cronehag - 7 maj 2013 17:45

              Vi har så roligt tillsammans, jag och denna vackra hund    ...

Av Cronehag - 25 februari 2013 11:30

      Varje fredag träffas jag och två kompisar och tränar i en lokal, med våra staffar. Ja, vi har faktiskt staffar allihop och inte bara en utan två stycken var! :) Elin har även med sig lilte bonus hundar ibland, eftersom hon har kennel och...

Av Cronehag - 18 januari 2013 12:30

Ja nu har det hänt grejjerr här vill jag lova! 12-12-12 föddes nämligen vår prins! En månad för tidigt ville han kika ut! 2175 g och 44 cm lång (eller aa kort!) ;) Han är en snäll liten pojk, men han har dåliga sovrutiner vilket innebär att jag vissa...

Skapa flashcards