annasstaff

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

"Frammåt sug"

Av Cronehag - 11 september 2011 21:28



Idag startade den efterlängtade agilitykursen. Vi började med att introducera frammåtsug. Alltså att hunden ska vilja hoppa frammåt för att få belöning och inte hela tiden titta på sin matte/husse. Vilda var superduktig under dessa 2 timmarna. Jag är så stolt över min lilla stjärna som gör precis som matte säger, det är så tacksamt! ;)


      "KÖÖÖÖR"


Längtar tills nästa kurstillfälle, det gör nog Vilda också! Vilket team vi är! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cronehag - 31 augusti 2013 16:00

Våren och sommaren är nu förbi. Lille Caspian tar all min tid, men fredagarna har ändå gått i hundarnastecken. Det har fungerat förvånandsvärt bra att ha med Caspian på hundträningarna. Det har mest fokuserats på agilityn nu i sommar. Men lydnaden ha...

Av Cronehag - 7 maj 2013 19:45


  Caspian och Chillie    

Av Cronehag - 7 maj 2013 17:45

              Vi har så roligt tillsammans, jag och denna vackra hund    ...

Av Cronehag - 25 februari 2013 11:30

      Varje fredag träffas jag och två kompisar och tränar i en lokal, med våra staffar. Ja, vi har faktiskt staffar allihop och inte bara en utan två stycken var! :) Elin har även med sig lilte bonus hundar ibland, eftersom hon har kennel och...

Av Cronehag - 18 januari 2013 12:30

Ja nu har det hänt grejjerr här vill jag lova! 12-12-12 föddes nämligen vår prins! En månad för tidigt ville han kika ut! 2175 g och 44 cm lång (eller aa kort!) ;) Han är en snäll liten pojk, men han har dåliga sovrutiner vilket innebär att jag vissa...

Skapa flashcards