annasstaff

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Cronehag - 4 januari 2011 14:17

Dessa korten på datorn precis.. Hur gulligull var hon inte då lilla Vilda?? :)




   

Av Cronehag - 4 januari 2011 13:56

Det är så skönt att åka ut till mor och far på landet så hundarna kan springa runt precis som de vill.. Längtar verkligen tills den dagen då jag blir lycklig husägare med stor och härlig inhägnad trädugård! Visst kan hundarna vara lösa mycket där jag bor också, och har bra skogar runt omkring där jag bor, men det blir aldrig samma sak. Först och främst måste man tänka på alla hundrädda människor som inte alls uppskattar mina glada staffisar, samt alla andra hundar i området som kanske inte gillar mina hundar; eller att mina hundar inte gillar dem... Just den känslan, att bara kunna släppa ut dem, utan tillsyn, saknar jag! Men den dagen kommer väl ;)


           

Ovido - Quiz & Flashcards