annasstaff

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Cronehag - 28 augusti 2011 21:58



Lite vemodigt att även denna sommar blev så kort, men med många härliga sommarminnen i ryggsäcken blickar jag nu fram emot en härlig höst. Hösten är egentligen min favorit månad, tycker det är så härlig luft, fina färger ute i naturen och mysig på alla sätt och vis. Och jag börjar denna höst med en Turkiet resa 17/9, vilket inte känns fy skam ;)


Till hösten är jag och lilla Vilda anmälda till Agility nybörjarklass, vilken bara startar om det är tillräckligt många sökande, så det hoppas jag verkligen! Det ska bli jätte roligt att komma igång med träningen igen! Har lite annat jag behöver träna Vilda på också, bland annat hennes rädsla för trafikerade vägar.


Så välkommen höst säger jag och hundarna, som också gillar denna årstid, då de orkar mer och inte blir så trötta av värmen på promenaderna. Men regn gillar jag inte, hälsar Vilda, som vänder i dörren om hon ser att det regnar ute ;) haha..


På höstens schema står också MH-test och röntgen, samt en och annan utställning, varav en av dem är 1/10 här i Borås, spännande!


  Mina underbara vänner, jag älskar er!

Skapa flashcards