annasstaff

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Cronehag - 21 mars 2012 20:00



...om dagarna! Jag har ju den stora förmånen som ni kanske redan vet, att få tillbringa mycket tid med hundarna. Jag jobbar natt och inte 100% utan 78%, så jag har många lediga dagar.. Och dem brukar jag för det mesta fylla med hundaktiviteter och promenader. Särskilt sköna är sådana här dagar, på våren; när allt börjar värmas upp och man hör fåglarnas kvitter. Korten nedan är från en runda, som jag kallar "milen", eftersom den är 1 mil. Sista biten på milen passerar man en sjö med massa bryggor runt och där brukar vi pusta ut om det är soligt och skönt, hundarna får bada (när det är säsong för det) och vi laddar batterierna inför de sista 30 minuterna som återstår innan vi når dörren hemma.




   



Slutligen vill jag bjuda på en bild på mina väluppfostrade hundar. hehe... som inte alls tigger?! ;) De är ju inte dumma, de vet ju att de får slicka upp det sista på glassen varje gång... Och anledningen varför jag tog denna bilden var för att visa deras TJOCKA magar. De har precis tuggat i sig varsitt jättestort ben och deras magar är som stenhårda ballonger :)

Skapa flashcards