annasstaff

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Cronehag - 1 april 2012 20:45


Jag älskar att leka & busa med mina hundar. Det skapar kontakt och ett starkt band. Vilda leker mjukt och fint och jag vet ingen hund som har en sån bra "ON-OFF knapp" som Vildisen! Här har vi redan busat en stund, så här är hon lite trött ;)

Av Cronehag - 1 april 2012 20:30



...hittat en ny badplats! :) Perfekt att både hoppa i från stenar eller att gå i från land, vilket Vilda uppskattar eftersom hon fortfarande är tycker det är lite otäckt att simma. Mitt inne i skogen ligger detta ställe och det är helt ljuvligt att vara där. För några dagar sedan hade vi +18 grader. Hundarna fick då simma för första gången i år. Här kommer vi spendera många dagar framöver, det kan jag lova! Att vara i skogen är det mest rofyllda jag vet. Det har det alltid varit, ända sedan barnsben.. Jag är ju uppvuxen med hästar och att rida ut i skogen var det bästa jag visste. Nu har jag inga hästar, men jag har ju 2 grisar som mer än gärna spenderar tid med matte i skogen, som tur är :)


  Min vackra tjej!

Ovido - Quiz & Flashcards