annasstaff

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Cronehag - 11 september 2012 18:15

Ikväll har vi kalas för prinsessan på ärten här hemma. Dock saknas husse, då han är iväg på konferens och bor på hotell över natten. Tänk att jag haft 5 härliga år redan, tillsammans med min bästa vän. Jag hoppas såklart på ytterligare många, många år med min älskade Chilliepillie!


 

Av Cronehag - 11 september 2012 18:15

I sommar har vi inte varit speciellt flitiga med kameran. Och har kameran varit framme har det varit bebis-magen som har fotats ;) Men några kort kan jag bjuda på från sommaren som varit..


 

 

Chillie är så rolig.. När man släpper henne, behöver man ha en milsvidd uppsikt ;) Det börjar med att hon står och spanar lite oskuldsfullt, för att sedan tända eld på raketen i rumpan och dra iväg på äventyr i 180 knyck! haha.. Har typiska bilder på detta, som ni ser ovan och nedan.. Lilla, lilla busa!


  

Geggamojja är det bästa... Det har Vilda tutat i Chillie nu... Så nu har jag 2 badglada gegghundar.. Phu*


S        

Av Cronehag - 11 september 2012 18:00

...nörd som jag är, var jag ju bara TVUNGEN att köpa detta balsam, som för övrigt tydligen ska göra håret rakt. Var inte alls i behov av ett sådant balsam, men med en sådan fin logga så kan man ju bara inte motstå??!! =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards