annasstaff

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

En liten hemlis...

Av Cronehag - 15 juli 2012 21:45

Jag har en liten hemlis som jag inte delat med er... än...

Men nu känner jag att det är dags eftersom det verkligen inte går att dölja längre!


 

Jag har en liten bebis i magen   


I december blir jag och Oscar föräldrar och Chillie & Vilda blir storasystrar. Världens bästa storasystrar dessutom. Tänk vad de ska pyssla om lilla bebis. Åhh vad mysigt, ser verkligen fram emot detta...


Jag har världens bästa lilla familj, älskar er!


 
 
Ingen bild

Lina

7 augusti 2012 16:24

Grattis! hoppas allt går bra! Zera med familj skickar massa pussar å kramar!

Cronehag

13 augusti 2012 22:50

Åh tack Lina! Massa kramar och pussar tillbaka och hoppas att ni har haft en toppensommar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cronehag - 31 augusti 2013 16:00

Våren och sommaren är nu förbi. Lille Caspian tar all min tid, men fredagarna har ändå gått i hundarnastecken. Det har fungerat förvånandsvärt bra att ha med Caspian på hundträningarna. Det har mest fokuserats på agilityn nu i sommar. Men lydnaden ha...

Av Cronehag - 7 maj 2013 19:45


  Caspian och Chillie    

Av Cronehag - 7 maj 2013 17:45

              Vi har så roligt tillsammans, jag och denna vackra hund    ...

Av Cronehag - 25 februari 2013 11:30

      Varje fredag träffas jag och två kompisar och tränar i en lokal, med våra staffar. Ja, vi har faktiskt staffar allihop och inte bara en utan två stycken var! :) Elin har även med sig lilte bonus hundar ibland, eftersom hon har kennel och...

Av Cronehag - 18 januari 2013 12:30

Ja nu har det hänt grejjerr här vill jag lova! 12-12-12 föddes nämligen vår prins! En månad för tidigt ville han kika ut! 2175 g och 44 cm lång (eller aa kort!) ;) Han är en snäll liten pojk, men han har dåliga sovrutiner vilket innebär att jag vissa...

Skapa flashcards