annasstaff

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cronehag - 15 augusti 2012 21:45

Cim, Ezzes matte mailade idag lite bilder på fine killen. Ohh vilken snygging han har blivit! <3

De lever livets glada dagar och när vi pratades vid satt de inne i centrum och åt mjukglass tillsammans, det lät ju bara såå mysigt! :) Fina fina Cim och fina fina Ezze, vad jag är glad att ni fann varann! <3


Titta & njut :)


             

Tusen tack för bilderna Cim, de värmer mitt hjärta!   

Av Cronehag - 15 augusti 2012 21:30

 


Då har 2 år passerat, sedan 6 små ludna staffebebisar föddes natten till den 14/8. Stort grattis till er alla unghundar ur Avatarkullen! Vart tar all tid vägen???


Vilda firade vi med leverpastejtårta med leversnittsgarnering och paket. Tidigare på dagen var vi och tränade agility, vilket är det Vilda älskar allra mest. På sin födelsedag ska man nämligen bara göra de sakerna man tycker om, tycker jag =) Och det var precis vad vi gjorde, hela dagen lång.. hihi.. Grattis lilla Vilda, vi älskar dig <3

Av Cronehag - 13 augusti 2012 23:15

En dag i juli fick jag mms från Henrik och Natasha i Alingsås som ju äger Chillies fina dotter Ejja. Men eftersom jag inte har haft tiden att blogga så mycket så kommer hälsningen lite sent ut här..


Ejja är lika vacker som vanligt. Liten och nätt i ansikte, med en fin och välbyggd, smidig kropp. En staffe precis i min smak.

Härligt att höra att ni alla har det bra!   


         

Lilla, lilla hjärtegryn!

Av Cronehag - 13 augusti 2012 23:15

Vi har varit och gosat valp några gånger nu under sommaren. Häääärreeeguud vad valpar luktar gott! Hade det funnits valpdoft på flaska så hade jag garanterat köpt det! ;)


Det är kennel Minstaff som står för dessa godingar. De är 8 veckor denna veckan och ska snart flytta hem till sina nya familjer. Tro mig, jag fick verkligen säga till mig själv på skarpen; för att inte tinga en valp... ;)


 

  

Skapa flashcards