annasstaff

Alla inlägg under december 2012

Av Cronehag - 8 december 2012 20:15

...på både gott och ont. Mest på gott :) Vi har köpt hus! Helt underbart att komma ut på landet igen, ha egen trägård och slippa bo trångt. Vi håller på att renovera för fullt och flyttar in i slutet på januari. Bebisen är ju beräknad till den 8/1 -13 men kan komma när som.. så försöker att inte utsätta mig för alltför ansträngande jobb i huset. Men det är svårt... Vill ju så gärna få mycket gjort innan inflytt!


Här är vårt hus med tillhörande 7800 kvm tomt. Lovely! Detta är ett renoveringsobjekt och när allt är klart kommer man nog inte kunna se att det är samma hus.. Det ska byggas ut och bytas tak & panel. Vi har att göra..... haha!

 


2 minuters promenad över ängar bakom huset kommer man ner till denna tjärn. Runt tjärnen och i skogen runt om finns det jättemysiga promenadstråk. Gissa om Chillie & Vildisen kommer att trivas här?!! :)

 


Och här är jag med min mage :)

 


På fredagar tränar jag lydnad tillsammans med 2 andra tjejer i en innomhuslokal i Hyssna. Dessa 2 tjejer har jag lärt känna via hundarna och de äger även dem 2 staffar var. Så när vi samlas är det 6 staffar som tränar ihop. Hur kul som heldst!

Träningsgänget   

   

(Chillie var inte med denna fredagen då bilden togs, så därför saknas hon tyvär på kortet)


Med andra ord, vi lever och mår bra! :)

Skapa flashcards