annasstaff

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

Prins Caspian

Av Cronehag - 18 januari 2013 12:30

Ja nu har det hänt grejjerr här vill jag lova! 12-12-12 föddes nämligen vår prins! En månad för tidigt ville han kika ut! 2175 g och 44 cm lång (eller aa kort!) ;) Han är en snäll liten pojk, men han har dåliga sovrutiner vilket innebär att jag vissa dygn inte får någon sömn alls. Men det ska kännas att man är småbarnsförälder aight?! ;P Hundarna tar det hela med ro och de är sååå fina mot honom!


CASPIAN CRONEHAG    

     

 
 
Sandra

Sandra

23 januari 2013 20:22

Grattis till den lilla guldklimpen! Även Sumo kommer få uppleva att ha en bebis i hushållet, vi har bf 16 maj. Spännande då det är vårt första barn med...
Mvh Sandra och Sumo

http://www.rigoletto.bloggplatsen.se

Cronehag

25 februari 2013 11:11

Åh vad kul Sandra! Grattis och lycka till

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cronehag - 31 augusti 2013 16:00

Våren och sommaren är nu förbi. Lille Caspian tar all min tid, men fredagarna har ändå gått i hundarnastecken. Det har fungerat förvånandsvärt bra att ha med Caspian på hundträningarna. Det har mest fokuserats på agilityn nu i sommar. Men lydnaden ha...

Av Cronehag - 7 maj 2013 19:45


  Caspian och Chillie    

Av Cronehag - 7 maj 2013 17:45

              Vi har så roligt tillsammans, jag och denna vackra hund    ...

Av Cronehag - 25 februari 2013 11:30

      Varje fredag träffas jag och två kompisar och tränar i en lokal, med våra staffar. Ja, vi har faktiskt staffar allihop och inte bara en utan två stycken var! :) Elin har även med sig lilte bonus hundar ibland, eftersom hon har kennel och...

Av Cronehag - 8 december 2012 20:15

...på både gott och ont. Mest på gott :) Vi har köpt hus! Helt underbart att komma ut på landet igen, ha egen trägård och slippa bo trångt. Vi håller på att renovera för fullt och flyttar in i slutet på januari. Bebisen är ju beräknad till den 8/1 -1...

Skapa flashcards