annasstaff

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Träningsfredagar...

Av Cronehag - 25 februari 2013 11:30


 


Varje fredag träffas jag och två kompisar och tränar i en lokal, med våra staffar. Ja, vi har faktiskt staffar allihop och inte bara en utan två stycken var! :) Elin har även med sig lilte bonus hundar ibland, eftersom hon har kennel och ibland har flera hundar hemma av olika anledningar. Det är sååå roligt att träna ihop och efter brukar vi luncha ihop på ett litet cafe i närheten. Vi tränar lydnad, men ska även köra agility framöver på våra fredagar. Vilda är snart startklar i lydnadsklass 1. Ska lägga upp videos här så fort jag hinner och orkar, lille prinsen tar nämligen ganska mycket av min tid <3


 


Vi bor numera i Ubbhult, som ligger mellan Borås och Göteborg. Här har vi köpt en liten gård som vi håller på att renovera. När vi är klara kommer vi att få det superfint och det är helt underbart för hundarna här! Igår var vi ute på vår lilla sjö, som ligger endast några minuter från huset... Behöver jag säga att jag trivs?? ;)


 



   


 

Bästisarna!



Med andra ord, så njuter vi av bebis, nytt hus och att våren är på ingång! Härligt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cronehag - 31 augusti 2013 16:00

Våren och sommaren är nu förbi. Lille Caspian tar all min tid, men fredagarna har ändå gått i hundarnastecken. Det har fungerat förvånandsvärt bra att ha med Caspian på hundträningarna. Det har mest fokuserats på agilityn nu i sommar. Men lydnaden ha...

Av Cronehag - 7 maj 2013 19:45


  Caspian och Chillie    

Av Cronehag - 7 maj 2013 17:45

              Vi har så roligt tillsammans, jag och denna vackra hund    ...

Av Cronehag - 18 januari 2013 12:30

Ja nu har det hänt grejjerr här vill jag lova! 12-12-12 föddes nämligen vår prins! En månad för tidigt ville han kika ut! 2175 g och 44 cm lång (eller aa kort!) ;) Han är en snäll liten pojk, men han har dåliga sovrutiner vilket innebär att jag vissa...

Av Cronehag - 8 december 2012 20:15

...på både gott och ont. Mest på gott :) Vi har köpt hus! Helt underbart att komma ut på landet igen, ha egen trägård och slippa bo trångt. Vi håller på att renovera för fullt och flyttar in i slutet på januari. Bebisen är ju beräknad till den 8/1 -1...

Skapa flashcards